E M N E H I S T O R I K |
torvet6 |
Posteret - 09/06/2008 : 11:54:38 Når jeg åbner kasserapportens eksportmodul kommer der følgende fejl:
Der er opstået en fejl. Der er opstået en fejl i forbindelse med åbning af KasseRapportens EksportModul. Dette kan skyldes at systemdatoen er blevet ændret. Kontroller at systemdatoen stemmer overens med dags dato.
Jeg har lige kontrolleret begge Servere. Dato og tid er 100% korrekt, ned til ca. 1/10 sekund af TDC’s NTP Servere.
VH Martin Møller
---- ErhvervsRevisionen ApS 56 63 01 93 |
4 S E N E S T E S V A R (Sidste først) |
Michael |
Posteret - 07/12/2011 : 15:05:37 Jeg sidder med præcis samme besked som Martin Møller gjorde det i sin tid. |
Support |
Posteret - 09/06/2008 : 14:08:41 Hej igen,
Jeg kan se at I har forsøgt at danne en kode til den almindelige kasserapport, og så indsat den kode i EksportModul programmet - det vil ikke virke.
I stedet skal i vælge "KasseRapportens EksportModul" på listen over jeres programmer - jeg har tilføjet den øverst på listen når i vælger "Min Side".
Håber det hjælper på sagerne.
Mvh.
Daniél KasseRapporten.dk
|
torvet6 |
Posteret - 09/06/2008 : 13:03:02 Hej igen.
Jeg kan ikke komme til at danne ny kode, den bliver ved med at sige at koden jeg indtaster er ugyldig, trods flere forsøg.
---- ErhvervsRevisionen ApS 56 63 01 93 |
Support |
Posteret - 09/06/2008 : 12:41:19 Hej Martin,
Tak for din henvendelse.
Hvis systemdatoen passer, så skyldes det højst sandsynligt at programmet skal gen-registreres/aktiveres. Altså at der skal tastes nye koder ind i programmet. I burde være i stand til selv at lave koderne via hjemmesiden.
Mvh.
Daniél KasseRapporten.dk |