KasseRapportens Hjælpe Forum
KasseRapportens Hjælpe Forum
Forum forside | Brugerprofil | Registrering | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Kodeord:
Gem password
Glemt kodeordet dit?

 Alle fora
 Bogførings Eksempler
 LÆS: Hvordan oprettes og besvares spørgsmål?
 Skal måske bruges til en lille forening
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Keller

posteringer 4

Skrevet - 05/04/2014 :  17:08:40  Vis profil  Svar med kopi af besked
Som jeg skrev i emne feltet skal det måske bruges til en lille forening.
Der skal ikke bogføres hverdag,nok en gang om måneden eller en gang i kvartalet. Hvad med datoen på en kvit. eller en regning contra datoen på kasserapporten så skal jeg måske lave 90 kladder på et kvartal, hvor der enten ingen bevægelser er på eller hvor der bare er en postering på datoen.
Kan selvfølgelig også vælge bare at taste en dato i starten af linien, og se bort fra datoen som står i toppen af kladden.

Support

posteringer 212

Skrevet - 06/04/2014 :  19:28:48  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej igen Keller,

Du behøver ikke oprette alle de tome dage i programmet. Har du blot enkelte posteringer på én dato, så skriver du blot datoen oppe højre hjørne. Programmet spørger som om du vil oprette denne dato. Sig ja til det - og indtast dine posteringer.

Dernæst går du igen op i højre hjørne og taster næste dato du har posteringer på. Accepterer at den bliver oprettet og indtaster. Og sådan fortsætter du.

Når du så evt. vil udskrive dine kasserapporter, så kan du vælge at udskrive "alle dage ud i et". Så laves der ikke én side pr dag. I stedet udskrives med dato ud for hver postering. Det giver mere mening, hvis man som du ikke har specielt mange posteringer.

Håber det var svar nok.

Mvh.

Daniél
KasseRapporten.dk
Til toppen af siden

Keller

posteringer 4

Skrevet - 06/04/2014 :  22:35:29  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Daniél

Tak for info jeg prøver.

Mvh
Lars
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
KasseRapportens Hjælpe Forum © KasseRapporten Til toppen af siden
 Image Forums 2001 Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.06