Benytter du Windows XP - og har du for nyligt indlæste Service Pakke 2, som Microsoft anbefaler ?
Med Service Pakke 2 (SP2) til Windows XP, lukkede Microsoft af for en lang række sikkerhedsproblemer. Men samtidig blev en del velfungerende programmer samtidig også påvirket.
Tidligere versioner af KasseRapporten hører til denne gruppe og vil derfor ikke fungere under Windows XP med SP2 installeret. Har du en version af KasseRapporten, der har et lavere versionsnummer end 2004.10 er det årsagen til at KasseRapporten ikke længere vil starte.
LØSNING: En opdatering af KasseRapporten til seneste version løser dette.
Har du ikke Windows XP med Service Pakke 2 installeret, kan problemet ganske enkelt skyldes, at KasseRapporten ikke får lov at starte helt op. I 90% af alle tilfælde vil der hér hjælpe at genstarte din computer, hvorefter det vil være muligt at åbne KasseRapporten igen.
Løser dette ikke problemet, kan det være nødvendigt at geninstallere KasseRapporten. Sæt blot din CD i, og følg installationsvejledningen på skærmen. Du skal blot lade programmet installerere sig på ny - i samme mappe som sidst. Du skal ikke afinstallere programmet forinden.
Alle data og indstillinger bliver ikke påvirket af geninstallation, men bevares 100%.
|