KasseRapportens Hjælpe Forum
KasseRapportens Hjælpe Forum
Forum forside | Brugerprofil | Registrering | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Kodeord:
Gem password
Glemt kodeordet dit?

 Alle fora
 KasseRapportens Hjælpe Forum
 Generelle spørgsmål vedr. KasseRapporten
 KasseRapporten LIGHT
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Support

posteringer 212

Skrevet - 23/10/2008 :  23:05:15  Vis profil  Svar med kopi af besked
Ovennævnte program har vi down loaded og har nu oprettet kassekladde for det første år samt bogført samme og ønsker nu at udskrive det færdige regnskab, hvordan gør vi det?


Med venlig hilsen

Mette

Support

posteringer 212

Skrevet - 23/10/2008 :  23:06:24  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Mette,

Tak for din henvendelse.

Som du kan læse på hjemmesiden indeholder den gratis LIGHT version ikke mulighed for at udskrive regnskabet.

Vælger du at købe programmet i hhv. den almindelige eller PLUS udgaven får du nogle ekstra muligheder.

I PLUS udgaven kan du udskrive en Balance på basis af din bogføring - det kræver at du har påført kontonumre på dine posteringer.

I både den almindelige og PLUS udgaven er det desuden muligt at udlæse dine posteringer til en fil, der kan videre bearbejdes af f.eks. din revisor.

Som sagt, kan du læse mere om dette på hjemmesiden - ellers er du velkommen til at skrive igen.


Mvh.

Daniél
KasseRapporten.dk
Til toppen af siden

Support

posteringer 212

Skrevet - 23/10/2008 :  23:08:03  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Daniel

Tak for dit svar. Det jeg har brug for er at kunne udskrive et Årsregnskab fra light, kan dette gøres i den almindelige udgave, så vil jeg gerne bestille den.

Med venlig hilsen

Mette
Til toppen af siden

Support

posteringer 212

Skrevet - 23/10/2008 :  23:09:14  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Mette,

Nu kommer det selvfølgelig an på hvad du forstår ved et årsregnskab. Men i PLUS versionen har du mulighed for at udskrive en årsbalance på basis af dine indtastninger. Dette kan kun lade sig gøre, dersom du har kontoeret - altså påført kontonumre - på alle dine bilag i LIGHT versionen.

Jeg nævner det bare, så du ikke misforstår noget og får købt noget du måske ikke kan bruge præcist som du havde forestillet dig.


Men som sagt - hvis du har påført kontonumre på dine posteringer i LIGHT versionen - eller påtænker at løbe posteringerne igennem og påføre kontonumre, på de posteringer hvor der evt. mangler, så har du mulighed for at udskrive en årsbalance fra PLUS versionen.

Du kan bestille programmet via hjemmesiden - eller ved at bekræfte at du ønsker programmet ved at besvare denne mail.

Mvh.

Daniél

KasseRapporten.dk
Til toppen af siden

Support

posteringer 212

Skrevet - 23/10/2008 :  23:09:50  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Daniel

Jeg har konteret alle bilag I kasserapporten light.og har egentlig ikke brug for balancen men selve det færdige regnskab årsvis for 3 år som vi har efterposteret.

Hvis du mener at vi vil være bedst tjent med PLUS versionen bestiller jeg den.

Med venlig hilsen

Mette
Til toppen af siden

Support

posteringer 212

Skrevet - 23/10/2008 :  23:11:05  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej igen Mette,

Du lyder til at have helt styr på kontering m.m., så jeg vil tro at PLUS versionen er lige præcis den løsning du er på udkig efter.

Der er dog mange der tror at bare man køber i finansprogram så "sker tingene af sig selv" og det er jo desværre ikke tilfældet. Og for at sikre at vore kunder ikke føler at de har købt noget der ikke lever op til deres forventninger, vil vi bare gerne være sikre på at man er klar over, at hvis man ikke forstår at kontere og opbygge en kontoplan, så kan man heller ikke forvente at få fuldt udbytte af programmet.

Men som sagt - så vil jeg tro at PLUS versionen er den helt rette for jer.

For en god ordens skyld, vil jeg anmode dig om at bestille programmet via hjemmesiden, såfremt I beslutter jer for at købe PLUS versionen.

Mvh.

Daniél
KasseRapporten.dk
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
KasseRapportens Hjælpe Forum © KasseRapporten Til toppen af siden
 Image Forums 2001 Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.06