KasseRapportens Hjælpe Forum
KasseRapportens Hjælpe Forum
Forum forside | Brugerprofil | Registrering | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Kodeord:
Gem password
Glemt kodeordet dit?

 Alle fora
 KasseRapportens Hjælpe Forum
 Generelle spørgsmål vedr. KasseRapporten
 Bogføring
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Hanne Andersen

posteringer 1

Skrevet - 15/01/2011 :  15:00:27  Vis profil  Svar med kopi af besked
Jeg er lige startet med Deres program. Jeg har lavet en kontoplan, ført poster i kasserapporten og derefter bogført. Så vidt så godt undtagen at, jeg kan ikke rette datoen i kasserapporten til 2011 den bliver ved med at skrive 1911!! Derefter ville jeg gerne se det bogførte, men hvordan gør jeg det?? Min bogføring drejer sig om en lille dameklub, hvor vi mødes een gang om ugen, ikke de store sager at postere.
Med venlig hilsen
Hanne

Support

posteringer 212

Skrevet - 17/01/2011 :  14:37:38  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Hanne,

Tak for din henvendelse.

Du kan udskrive dine kasserapporter ved at klikke på ”udskriv” knappen i toppen af skærmen.

Her finder du en liste over udskrifter. Det er dog kun et begrænset udvalg af udskrifterne der er tilgængelige i den gratis LIGHT udgave.

Denne version er tiltænkt som et gratis alternativ til det at foretage sin bogføring på papir. Dvs. at du kan udskrive dine kasserapporter, men udskrift af kontospecifikationer, balancer etc. er forbeholdt de ”betalende” kunder som har valgt at købe KasseRapporten eller KasseRapportenPLUS.

I øvrigt vil jeg lige gøre opmærksom på at du ikke BEHØVER at trykke på bogfør knappen for at gemme dine indtastninger. Dine indtastninger bliver automatisk gemt, hver gang du har udfyldt en linie. Ved at trykke på ”bogfør” knappen ”låser” du det indtastede således at der ikke kan ændres i det efterfølgende. Det kan være rart at være opmærksom på.

Jeg forstår ikke helt hvad dine problemer med datoen kan skyldes. Når du indtaster datoen i toppen af skærmen, skriver du så hele datoen på denne måde f.eks: 15-01-2011 ?

Jeg håber dette hjalp dig videre – ellers er du velkommen til at skrive igen.

Mvh.

Daniél Llobel
KasseRapporten.dk
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
KasseRapportens Hjælpe Forum © KasseRapporten Til toppen af siden
 Image Forums 2001 Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.06