Forfatter |
Emne |
|
Support
posteringer 212 |
Skrevet - 24/10/2008 : 00:07:03
|
Hvis jeg ønsker backup af dataene fra kasserapporten, hvilke mapper skal vælges for evt. kunne gendanne dataene?
MVH Thomas
|
|
Support
posteringer 212 |
Skrevet - 24/10/2008 : 00:11:51
|
Hej Thomas, Tak for din henvendelse. Som hovedregel, skal man tage en backup af den mappe, der hedder "DATA" og som er placeret under "C:\Programmer\KasseRapporten" (alt efter hvor man har valgt at installere programmet). Denne mappe ("DATA") vil som udgangspunkt indeholde selve datafilerne til de forskellige regnskaber, som brugeren har oprettet i programmet. Når jeg skriver, at det er som "udgangspunkt", så er det fordi, at det vil være placeringen for de regnskaber, som oprettes direkte af programmet. Har brugeren selv 'udpeget" en placering/fil ved oprettelse af et regnskab, så er det muligt at denne placering er en anden end "DATA" mappen. For at være på den sikre side, kan man tjekke placeringen af de enkelte regnskabsfiler. Dette gøres således: 1. Vælg "Indstillinger" i toppen af skærmen 2. Vælg fanen "Valg af Regnskab" 3. Markér nu et regnskab på listen til venstre ved at klikke en enkelt gang på navnet. 4. Klik nu på knappen "INFO" i højre side, hvorefter du vil få oplyst filens placering. 5. Gentag pkt. 3-4 for hvert regnskab, der er oprettet i programmet. HUSK: At oplysninger om systemkonti ikke gemmes i regnskabsfilen, og derfor skal disse indtastes igen når regnskaberne indlæses på en ny PC/Harddisk. I KasseRapportenPLUS er det muligt at udskrive en "Regnskabsliste", der indeholder oplysninger om fil placering og systemkonti for alle oprettede regnskaber. Ved hjælp af vores Automatisk Backup Pen - er det muligt at foretage backup af alle data til en USB Pen hurtigt og automatisk. Håber det var svar på dit spørgsmål. Mvh. Daniél KasseRapporten.dk
|
|
|
Support
posteringer 212 |
Skrevet - 24/10/2008 : 00:12:53
|
Tak for hjælpen!
Thomas |
|
|
Support
posteringer 212 |
Skrevet - 24/10/2008 : 00:18:42
|
Hej Stig
Tak for din henvendelse, som jeg skal forsøge at besvare.
Som det fremgår af vores prisliste på hjemmesiden er udgifterne til programmet en engangsudgift. Dog skal der betales for hotline, såfremt man har brug for dette.
Via hjemmesiden kan du finde en liste over nogle af de revisorer, der benytter og anbefaler programmet.
Mvh
Daniél KasseRapporten.dk
|
|
|
|
Emne |
|
|
|